sobota, 3 października 2015

Wstęp. Krótko o blogu i o mnie.

Na wstępie chciałam przywitać wszystkich, którzy tak jak i ja interesują się kosmetykami naturalnymi i dążą do wyselekcjonowania tych najbardziej istotnych składników w swojej pielęgnacji.
Blog został założony z myślą o tym by poszerzyć Waszą wiedzę jak i również dać wskazówki, przedstawić  gotowe receptury kosmetyków, które możecie wykonać sami w domu i mając pełną świadomość tego co aplikujecie na swoją cerę. Ja mam z tego ogromną satysfakcję i wiem czym karmię moją skórę. 
Z zawodu jestem technikiem farmaceutycznym, kosmetologia zaś moją pasją. Przeplatając się wzajemnie, daje mi to szanse zwiększyć swoją wiedzę jak i skorzystać z niej wykonując recepturę kosmetyczną.
Wszystkie podane przepisy najpierw testuję na sobie. ;) Mam nadzieję, że skorzystacie z tego bloga, bo taki jest cel jego założenia. :) Blog cały czas udoskonalam, oczywiście wszelkie sugestie, prośby mile widziane! :)


Pozdrawiam i zapraszam! :)))

Anna 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz